- Project Tibia 3D http://www.czapolsite.pun.pl/index.php - Propozycje http://www.czapolsite.pun.pl/viewforum.php?id=15 - Straty po śmierci i lagi http://www.czapolsite.pun.pl/viewtopic.php?id=369 |
Valdafaluk - 2018-07-11 23:17:40 |
Hejo |
Czapol - 2018-07-12 12:46:36 |
co do straty expa/skilli to ok |
Valdafaluk - 2018-07-12 22:44:56 |
A mógłby mieć jakiś algorytm, który by sprawdzał okoliczności śmierci? Np. gracz nie wykonywał przed śmiercią żadnych ruchów oraz został rozłączony co by świadczyło o lagu/kicku. |
Czapol - 2018-07-13 12:52:09 |
Już to widzę, ktoś ma paść i odłącza kabel z internetu/wyłącza listwę zasilającą xD |
Valdafaluk - 2018-07-13 13:58:47 |
No właśnie xD |
ciapek - 2018-07-14 14:20:35 |
Niech poprostu przestaną chodzić na dragony na 15 lvlu jak się nie liczą ze śmiercią |
Czapol - 2018-07-14 14:23:52 |
Problem jest następujący - kiedy robiłem system anty dc (kiedy to serwer utraci połączenie z internetem) natknąłem się na takie coś: można wyświetlić ping gracza, ale jest on opóźniony o 1 tick pingu. Oznacza to tyle, że ping jaki mogę sprawdzić, jest poprzednim pingiem, a nie aktualnym. Serwer domyślnie (i bez możliwości zmodyfikowania) ustawia maksymalny timeout połączenia na 30s. Czyli, jeżeli komuś padnie internet, a przedtem miał ping np 20, to przez kolejne 30s będzie się wyświetlało, że ma ping 20, po czym po 30s zostanie wywalony za timeout (pojedynczy ping 30 000). System anty DC działa tak, że maksymalny timeout ustawiam na 2s (2 000 pingu), w przypadku połączeń z klientami, nie znalazłem opcji, jak to zmienićpołączeń z graczami |